8 Oktober

Vaknade vid 10.00 efter att ha pratat me folk på MSN och i telefon till klockan 07.00 :S Gick upp och tog en dusch och tog de lungt en stund. Sen så gick jag till jobbet och hämtade bilen. Sen åkte jag till Elli och skjutsade henne och Mia. Sen åkte jag till studion för att jag skulle bygga upp väggen :) Men tyvärr så har inte dumhuvvet några gipsskivor som han lovade. Så de blidde inget me de.


Åkte tillbaka till Mia och Elli och tog de lungt en stund. Sen körde jag Elli till Ödeshög och sen´åkte jag hem och gick till studion där Carro och Zloken väntade. Vi väntade in LAsse som kom efter en stund. Sen satte vi igåg och målade. Blev 1 lager på 2 väggar iaf :) Får ta resten ngn annan dag, de blev så jävla sent. Men de blir nog bra sen :)


Bilder på detta kommer sneare :)


Nu så har jag precis varit ute och lämnat frukosten på jobbet. Så nu ska jag bara ta de lungt en stund innan jag antagligen somnar (om några timmar). Imorrn är de iaf fredag, ska bli så jävla gött <3


JUSTDE. BARA SÅ NI VET SÅ ÖVAR JAG PÅ ATT SKRIVA UTAN ATT KOLLA PÅ TANGENTBORDET! DE ÄR DÄRÖFÖR STAVNINGEN ÄR SOM DEN ÄR. VÄGRAR ATT ÄNDRA NÄR DE BLIR FEL. SÅ NU VET NI ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0