7 Oktober

Idah så vaknade jag klcoakn 07.00 och snozade tills klockan va 12.30 :) Fett jobbigt, men men. Gick upp och drog till OKQ8 för att hämta bilen som vart inne för koll :) Åkte till jobbet och diskade och drack lite kaffe. Sen vid klockan 18.00 så åkte jag hem och tog de lungt en stund.


Vid klockan 19.00 så var de dags för hockey. Tranås AIF mot Skåre. Alla odds emo sig, eftersom Skåre vunnit alla matcher hittills :) Men jag sa som jag brukar, är jag här så går de nog bra skani se :) Och se på faan! Tranås vann med 4-1 mot Skåre. (1-1) (1-0) (2-0).





Så nu blir de en lugn stund framför datorn och planering för morgondagen. Om allt går som de ska imorrn så ska jag hinna med att gygga upp en vägg i studion (HELT SJÄLV :S). Och sen efter de så blir de målning :) fast då får jag förhoppningsvis hjälp av Lasse, Carro och Zloken :)



Kommentarer
Postat av: Catte

Ja du är allt duktig du Zazze (:

bra att Taif vann.

2009-10-08 @ 09:56:29
URL: http://catriciacalleberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0