14 Oktober

Gick upp vid 05.45 och gick till jobbet. Vid 06.30 så tog jag bilen och åkte ner till skobes och lämnade den. Va tvungen att lämna in den, finns ingen värme eller fläkt i den :S Så de e skitkallt och så ser man inte ett skit :S Går inte att ha de så.


Så jag gick ifrån skobes och hem. FITTIGT KALLT KAN JAG JU SÄGA! Frös fan kuken av mej, o jag fryser nästan aldrig :S Väl hemma så satt jag vid datorn och kollade på mer bilar :) Fan att man inte hade cash asså. SKulle köpt massor :) Har massa idéer på vad man kan tänkas köpa när man har jobb.


Efter en stund så gick jag och la mej o sov ett par timmar. Sen så kom mormor och hämtade mej. Hjälpte henne bära in lite tunga saker från bilen då hon har flyttat in till stan över vintern. Sen så tog jag hennes bil och åkte hem.


När jag kom hem igen så satte jag mej och kollade på ännu fler bilar. Blir galen på mej själv. Men hittade många roliga saker :) Jag älskar Nissan Skyline R32 :D <3





Är förövrigt JÄVLIGT trött på att vara arbetslös :( Måste hitta ett jobb snart. Palla gå hemma hela fucking vintern också. Kommer ju ruttna bort vafaan!


Åkte och hämtade Zloken på sobel. Vi åkte hem till mej och drack lite kaffe och kollade på bilar och åt kladdkaka! Så jävla gött, tack mamma :D Nu så har jag skjutsat hem honom och hämtat brorsan på kvadde. Så nu sitter man här och uppdaterar bloggen och snackar me folk på MSN. Ska snart kolla lite mer bilar. Men har utkörning på jobbet imorrn vid 10.00 så måste va på allärten ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0